Wycieczka do Gdańska

W dniach 20 – 22 maja, uczniowie klas 4a i 7b gościli w Gdańsku. Na wycieczkę pojechaliśmy wcześnie rano pociągiem. Po przyjeździe udaliśmy się w rejs statkiem na Westerplatte, gdzie udaliśmy się na spacer brzegiem morza pod pomnik. Spędziliśmy tam ok. 2 godziny, po czym wyruszyliśmy w rejs powrotny do centrum Gdańska. Po zakwaterowaniu w hostelu poszliśmy na obiadokolację, a po niej wyruszyliśmy na gdańską starówkę i koło widokowe AmberSky. Drugiego dnia, po śniadaniu, część z nas udała się pociągiem SKM do Aquaparku w Redzie, a pozostałe osoby do Muzeum II Wojny Światowej. Następnie udaliśmy się do centrum na zakup pamiątek. Tego samego dnia, po obiadokolacji, pojechaliśmy tramwajem na plażę Gdańsk Stogi, gdzie podziwialiśmy zachód słońca. Późnym wieczorem wróciliśmy do hostelu. W ostatni dzień, po śniadaniu i wykwaterowaniu poszliśmy do Hevelianum czyli muzeum nauki i edukacji, gdzie na 3 bardzo ciekawych wystawach spędziliśmy ponad 2 godziny. Z tej, ostatniej już atrakcji udaliśmy się na pociąg powrotny do Bydgoszczy.